I tak. Rodzina Scrambler 800 powiększyło się nowego członka Ducati Scrambler Urban Motard. Do rodziny 1100 dołączył Scrambler 1100 Tribute Pro.
Ducati Scrambler 800 Urban Motard
Ducati fajnie pomalowało swojego scramblera w biało-czerwone barwy.
Specyfikacja wygląda następująco.
- zbiornik paliwa z wymiennymi panelami
- niskie podwójne siedzenie 80,5 cm
- Szeroka kierownica
- przedni reflektor LED z możliwością wymiana obudowy
- tylny reflektor LED i ledowe kierunkowskazy
- wszystkie wskaźniki umieszczony na ekranie LCD
- Silnik do chłodzony powietrzem eltwin o pojemności 803 cm sześciennych
- Silnik i rano pomalowany na czarno co fajnie gra w białym czerwonym kolorem nadwozia
- na szprychowane kołach siedzą opony Pirelli Diablo Rosso
- Scrambler jesteś wyposażony w system multimedialny od edukacji
Ducati Scrambler 1100 Tribute Pro
Kolor nadwozia to pomarańcz przechodzący w żółty
Zbiornik paliwa z wymiennymi panelami
- siedzenie na wysokości 81 cm
- podwójny wydech
- Szeroka kierownica
- przedni reflektor LED
- tylna lampa LED
- wyświetlacz LCD
- chłodzony powietrzem eltwin o pojemności 1000 cm3
- stalowa rama kratownicowa aluminiowa rama pomocnicza
- wahacz zarobiłem
- szprychowane koła na których siedzą opony Pirelli mt60
- system ABS Bosch
- kontrola trakcji
- trzy poziomy jazdy (aktywny, podróż, gwiazdko)
Tyle jeżeli chodzi o suche fakty, polecam przetestować motocykle w salonach Ducati Scrambler zawsze fajnie się prowdziło.