Ducati pokazał odświeżony model Scrambler Icon. Co się zmieniło w modelu na rok 2019?
Producent delikatnie przemodelował karoserię. Motocykl dostał nową ledową lampę przednią do jazdy dziennej ozdobioną klasowym iksem i aluminiową osłoną.
Na baku można teraz dowolnie zmienić boczne panele, co na pewno przypadnie do gustu miłośnikom customowania motocykli.
Scrambler dostał również nowe instrumenty. W pełni elektroniczny licznik na nowy wygląd wzorowany na wygląd liczników z lat 70. Ciekawostką jest to że można go sparować z akcesoryjny modułem Bluetooth co pozwoli na wyświetlanie na nim wiadomości SMS, przychodzących telefonów czy słuchania muzyki.
To jeszcze nie koniec zmian bo Icon został wyposażony w nowe sprzęgło hydrauliczne, co poprawiło jego wyczucie. Sprzęgło wyposażone jest w system antyhoppingowy który ochroni nas przed zablokowaniem koła przy gwałtownej redukcji biegów.
Całości dopełniają hamulce Brembo i podwójny system ABS marki Bosch który działa również w zakrętach.
Silnik to dobrze znana jednostka o pojemności 806 cm zapożyczona z monstera 796 o mocy 75 koni mechanicznych. Został on tylko lekko zmodyfikowany żeby zapewnić liniowy przyrost mocy w całym zakresie obrotów.
Motocykl tak jak poprzedni model ma szeroką wygodną kierownicę a główka ramy ma taki kąt nachylenia że można komfortowo pokonywać zarówno korki w mieście jak i zakręty w Alpach.
Inżynierowie zmodyfikowali również zawieszenie które teraz jest bardziej komfortowe i dodatkowo amortyzator centralny można regulować i dopasować do swoich potrzeb.
Ewolucja Scramblera wydaje się ekscytująca mam nadzieję że będę miał okazję niedługo go przetestować.